Verzending, ruilen & retouren

Hier vindt u alle informatie over de verzending en het ruilen of retourneren van uw bestelling.

 

Wat zijn de kosten voor vezending?
Boven de €100 is de verzending altijd gratis. Onder de €100 euro word er €6.95 voor verzending in Nederland in rekening gebracht. Binnen de EU word er €10 in rekening gebracht bij bestelling onder de €100

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als u uw bestelling succesvol heeft afgerond wordt deze binnen 1 werkdag verzonden. Wij doen ons best om alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 besteld worden dezelfde dag nog te versturen. Vaak heeft u uw bestelling al de volgende dag in huis!

Hoe wordt mijn bestelling verwerkt?
Na het succesvol afronden van uw bestelling ontvangt op een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Zodra uw bestelling klaargemaakt is en overgedragen aan PostNL ontvangt u wederom een mail met de track en trace code.

Hoelang heb ik om mijn bestelling te ruilen of retourneren?
Op alle gekochte producten geldt een retour termijn van 14 dagen. Dit termijn gaat in vanaf het moment van ontvangst. De datum die bij de track en trace vermeld staat hanteren wij als ontvangst datum.

Ik wil mijn bestelling omruilen, hoe werkt dit?
Is de maat niet goed, of wilt u liever toch een andere kleur? Dan kunt u kostenloos uw bestelling omruilen. Neem contact op met onze klantenservice voor een retourlabel. U kunt uw bestelling vervolgens gratis naar een PostNL pakketpunt brengen. Zodra wij het artikel hebben ontvangen sturen wij het vervangende artikel kostenloos naar u toe.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als u een bestelling wilt retourneren vragen wij u altijd even een mail te sturen naar webstore@adheijne.nl of telefonisch contact op de nemen met 053 203 40 51. Ook vragen wij het retourformulier in te vullen en mee te sturen met uw retourzending en, indien mogelijk, de originele verpakking te gebruiken.

Voor wie zijn de kosten van het retour?
De kosten van het retour sturen zijn voor rekening van de consument.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?
Dat kan in onze winkel in hartje Enschede, wij helpen je graag met de afhandeling van uw retour.

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retour.

Zijn er uitzonderingen wanneer ik producten niet mag retourneren?
Ja, de volgende producten kunnen wij niet accepteren als retour.

  • Ingekorte riemen.
  • Sokken uit de verpakking.
  • De artikelen mogen ook geen draagsporen, zoals zweet-, rook-, wasmiddel,- parfum- of kooklucht, bevatten.